27 Julai 2012

Kini mampu Miliki Digimon Percuma...free!!!!Cepat!!


Hehehheh.....Ingat lagi tak cerita kartun di atas??pasti ramai yg tau dan minat cerita nie....kepada peminat Digimon dr dulu lagi....ada berita baik untuk anda...

Dulu ada keluaran permainan daripada Bandai iaitu Digimon VPet, permainan yg femes masa zaman aku msh sekolah rendah dulu dan menjadi idaman setiap kanak2 masa tuu. Di bawah adalah gambar Digimon VPet :

 
Digimon VPet










Tapi masa tu aku tak pernah dapat miliki Digimon Vpet nie sebab aku msh skolah, jd xda duit nk bli brg nie. Kalau nk minta ngn parent, susah sgt2 sbb bkn keluarga yg kaya pn.....tgk kawan2 main je laa....

Namun sekarang aku mampu miliki Digimon VPet dengan percuma jer, dan korg pn leh dpt free tau...nak tau mcm mana nk dapatkan nya??dengan satu syarat.....korg mestilh Android user....dengan android, korg leh download percuma sahaja di Play Store pd android korg....taip saja 'VPET' dan download...

VPet Android
VPet Android nie membolehkan korg main seperti Digimon VPet juga, seperti biasa kita kena bg mkn, training dan sebagainya.




Anda mampu miliki 4 digimon kesemuanya tau dalam satu masa, hanya perlu reset device setiap paparan yg ada. VPet android nie mempunyai 3 butang iaitu A,B dan C pada skrin di sebelah kanan, fungsinya sama macam Digimon VPet yang asal. Bestkn??Akhirnya aku dapat juga main permainan nie....Terbaik!!!Sapa nk lawan digimon aku??mari laa......hehehehe...
Selamat Mencuba!!


Tiada ulasan: