5 September 2012

Laa...laa...lalaaa...Android Lagi....Huh??Windows??

ish..ish,,,,ish...best juga aplikasi-aplikasi android sekarang nie yeerr, macam2 ada....sampaikan hampir suma org nak phone android skrang...sebagai bukti....orang kiri kanan aku suma pkai phone android serta aku sendiri yg menggunakan nya...hehheheheh..(tak cukup bukti pun...!)
Aplikasi android suma nyer best2 dan yg paling penting friendly user tau, sebab tuu laa ramai yg sukakn nya...lebih2 lagi mudah nk dapatkan aplikasi hanya perlu download pada Play Store/market saja.
Ok, apa yg ingin ku katakan di sini adalah aplikasi android dapat di gunakan pada komputer or laptop anda tau....tak percaya???takpe...tunggu korang yerr...



BlueStacks

BlueStack adalah satu aplikasi yang membolehkan anda mengunakan aplikasi android pada komputer/laptop anda seperti phone android yg sebenar. Aplikasi ini mudah di gunakan serta cara penggunaan nya memang sama dengan phone android anda. Dan yang paling penting, Aplikasi Bluestacks ini adalah PERCUMA/FREE!!!heheheheh....Aplikasi Bluestacks juga dapat digunakan pada versi MAC apple.



Cuba laa sekarang....!!

dapatkan aplikasi BlueStacks percuma untuk komputer/laptop anda sekarang Di sini!


Tiada ulasan: