9 Oktober 2012

Berapa Harga Blog Anda sekarang?

Hai Semua...

Hari ini saya ingin berkongsi kepada anda semua tentang Value sesebuah blog yang anda telah bina sendiri selama ini.

Untuk mendapatkan harga yang tinggi pada blog anda, blog anda hendak laa mempunyai ciri-ciri seperti berikut :

1. Halaman page blog yang menarik.
2. Blog yang dah di bina lebih daripada 1 tahun.

3. Susunan kata dan page yang baik.
3. Jumlah backlink yang ada.
4. Komen daripada pengunjung blog anda.
5. Jumlah pengikut blog anda.
6. Pendapatan blog anda.


Harga blog saya sekarang baru mencecah RM 973.83....emm...xpe....nanti makin b'tambah harga blog saya nanti.....

Kalau nak tau harga blog anda sekarang nie....klik Berapa harga Blog Saya??

Macam mana?dapat tandingi blog saya x?heheheheheehe.....

1 ulasan:

Diana berkata...

Siyess jeee...