20 Jun 2012

Dead Space 2!!





Semalam aku main permainan Dead Space 2 yang baru aku beli 4 hari yang lepas, perghhh memang seram laa main game nie. Sebelum nie aku pun pernah main Dead Space 1, seram juga lerr itupun adik aku yang tolong habiskan game tuu, hehehe....takuttt...


Game Dead Space 2 memang best sampai mampu membuatkan aku yang gagah lagi macho nie sampai takut main game nie dan tak senang duduk oleh nya, kerana game nie mempunyai makhluk,  visual graphic dan audio yang cantik dan memukau serta menakutkan. Keadaan sekitar dalam permainan ini juga menyeramkan dan makhluk dalam game nie memang pantas menyerang mangsanya tidak seperti zombie yang datang ke arah mangsanya boleh lagi slow motion berjalan gitu..ermmm....boringggg...sistem bunyi Dead Space 2 yang memang kena serta bijak dalam setiap babak yang di mainkan.

Memang puas hati laa main game nie walaupun aku kalau main game nie kena ada teman sebab takut sangat sampaikan adik lelaki aku menjadi mangsa temankan aku...hahahaha...

 
Dead Space 2 berwajah baru dan lebih menarik.


Dead Space yang pertama.


Antara scene yang menyeramkan. Errr...tak sanggup aku..!




Hehehe....


Kepada peminat games yang genre seram macam nie, boleh try game Dead Space 2 nie sama ada seram atau tidak....lain orang, lain pandangan nya.....jangan lupa komen kalau dh try game nie yeee.....

Dead Space 2 Minimum System Requirements
OS: Windows XP (SP2), Windows Vista, Windows 7
CPU: 2.8 GHz processor or equivalent (any Pentium 4 2.8 GHz or better, AMD Athlon64 3000+ or better, any Athlon64 X2 or Core Duo processor)
RAM: 1 GB (XP), 2 GB (Vista or Win7) or more
DISC DRIVE: 8x speed or faster CD/DVD drive
HARD DRIVE: At least 10 GB of free space
VIDEO: 256 MB Video Card and Shader Model 3.0 required. NVIDIA GeForce 6800 or better (7300, 7600 GS, and 8500 are below minimum system requirements) ATI X1600 Pro or better (X1300, X1300 Pro and HD2400 are below minimum system requirements)
SOUND: Direct 9.0c compatible sound card



Selamat Mencuba!!!







Tiada ulasan: