26 Jun 2012

Dunia AKu!!

Hari keja
 ==> Bangun daripada sleep => mandi => pegi keja => menghadap komputer selama 5 jam tanpa henti => rehat (makan) => kalau langsung tak ada keja, menghadap komputer lagi selama 5 jam => balik ke rumah => kalau tiada makanan di masak??aku laa yang kena masak....cuci dan jemur kain => mandi => main komputer games selama 3 jam => sleep well.......perkara yang sama dilakukan keesokan harinya....

Hari weekend
==> Bangun daripada sleep => mandi => kemas rumah (kalau rajin laa...he3...) => masak => Pegi jalan2 bawa family => pulang ke rumah => mandi => main komputer games selama 3 jam => sleep well.......



Time keja, aku memang banyak berehat laa....bukan nya curi tulang pun....aku sebagai IT Technician di tempat keja aku nie, kalau ada problem yang berkaitan dengan IT, baru laa aku ada keja....kalau tidak ada....Cari informasi, berita dan sumber maklumat yang berguna laaa jawabnya or 'menghadap komputer jerr'....

Untuk pengetahuan anda.....walaupun sekarang Facebook, Twitter dan sewaktu or seangkatan dengan nya semakin digemari ramai, tapi aku tidak terlibat pun. Dulu memang aku mempunyai akaun facebook, tapi oleh kerana banyak berita yang kurang menyenangkan saban hari dalam berita berkaitan dengan facebook. Aku mula mengambil langkah untuk tidak meneruskan lagi akaun facebook aku tuu tanpa paksaan sapa2 pun. Aku sekarang lebih berminat untuk berkongsi ilmu dan kerana itulah aku buat blog ini....he3....jangan marah yaa kepada kawan2 aku di facebook tuu...klau nak tau perkembangan aku....jemput laa ke blog aku nie yerr......sambil melawat blog aku nie....dapat juga berkongsi ilmu......he3...Peace No War....! 


Masa tetap berlalu pergi...putaran hidup aku tetap sama.....aku ingin membuat sesuatu perubahan dalam hidup aku....agar bermakna suatu hari kelak.......!



Tiada ulasan: