25 Jun 2012

Handphone Dicuri!!!smartphone lagi tuu....

He3.....yang penting bukan handphone aku yang di curi yerr....handphone aku ni tak laa secanggih mana pun..brand CSL jer, guna keypad lagi.....mana laa pencuri nak sangat.....Tajuk di atas tuu tak ada kena mengena pada sapa2 pun, cuma aku nak kongsikan sesuatu yang menarik pada pengguna smartphone  nie.....yelah, dunia sekarang nie makin canggih dan pencuri pun semakin bijak mencuri....he3....

Dah banyak dah kes-kes curi handphone sekarang nie, kalau handphone yang mahal kena curi, kan dah putih mata.....kena beli lagi laa jawabnya...keluar lagi duitt......!

Ok, aku nak kongsikan satu aplikasi android untuk pengguna smartphone untuk mencari balik hanphone yang telah hilang/dicuri tuu. Kalau tak dapat pun...sekurang-kurang nya anda dapat membuang data yang masih ada dalam handphone tersebut daripada di ceroboh oleh pencuri.










Aplikasi 'LookOut' dapat mencari balik handphone yang telah hilang/dicuri dengan menggunakan akses internet dalam laman web LookOut tuu sendiri. Bukan itu saja, LookOut juga dapat melindungi handphone anda daripada virus yang tidak baik serta dapat menjaga data privasi anda daripada di ceroboh tanpa kebenaran anda. 

Untuk muat turun aplikasi ini atau ingin mengetahui lebih lanjut, sila layari laman web ini www.mylookout.com....




Harap dapat membantu!!.....untuk pengguna Android yerr.....

Tiada ulasan: